Wycieczka na Wapniarkę

Następna wycieczka turystyczno – krajoznawcza zaliczona! Po wiosennych wyjazdach rowerowych kontynuujemy przygodę odkrywania naszych najbliższych rejonów zamieszkania w ramach projektu pn. ,,Cudze chwalimy, swojego nie znamy”-Cykl międzypokoleniowych wycieczek rowerowo – pieszych po Ziemi Kłodzkiej. Tym razem udaliśmy się w nasz najbliższy region, a dokładniej w Pasmo Krowiarki graniczące z naszą miejscowością. Podczas pieszej wycieczki
w ramach rozgrzewki zdobyliśmy Przełęcz Mielnicką, odwiedziliśmy stare wyrobisko wapieni oraz znajdujący się nieopodal wapiennik. Kolejno podziwialiśmy panoramę okolicy z punktu widokowego obok szlaku turystycznego prowadzącego na Wapniarkę, której szczyt również zdołaliśmy zdobyć. Wyprawę zakończyliśmy wspólnym odpoczynkiem przy terenie rekreacyjnym w Mielniku spędzając czas przy ognisku. Uczestnikom bardzo dziękujemy za aktywność, szczególnie tym najmłodszym za wytrwałość do samego końca wycieczki.

Dziękujemy Sołectwu Mielnika za udostępnienie terenu rekreacyjnego.

Zadanie współfinansowane przez Starostwo Powiatowe w Kłodzku w ramach konkursu: ,,realizacja zadań publicznych powiatu kłodzkiego z zakresu turystyki w 2022 roku”